I tilfælde af reklamation
Skulle uheldet være ude, og du mener at du har en reklamation på dit fortelt, så skal det rapporteres til os, så vi kan tage os af det videre forløb.
Du skal derfor:
1.
Sende en detaljeret forklaring på problemet/reklamationen på email
Beskriv prodblemet så præcist og detaljeret som muligt.
2.
Sende os billeder (gerne mange) der tydeligt viser problemetet/reklamationen
Tag billeder som tydeligt viser hvad problemet er. Tag gerne mange billeder, og gerne fra flere forskellige vinkler
3.
Sende produktions-info fra teltet (Gælder kun Kampa luftfortelte)
Inde ved vognen, i den ene side, sidder en hvid snip med brandinformationer. Bag på denne finder du oplysninger om Workshop Room No, Batch No, Line No og Serial Number. Tag gerne et billede af disse oplysninger og send det med i mailen, sammen med forklaring og billeder.
Når vi har modtaget alle disse informationer fra dig, så kan vi gå videre med din reklamation.